Saturday, November 6, 2010

~luahan hati kecilku~

Emmm..why ye hidup ni mesti di landa dugaan??kadang2 x tertanggung rasanya hati ni. tp pe boleh buat...aku just manusia biasa. x blh nk buat apa2 melainkan berdoa. bercinta pun 1 g masalah...why mesti ada break??laulah kte boleh hidup dengan orang yang kte sayang tanpa di sakiti..mesti best??bahagia je...kte setia, dia setia..mesti sangat4 bahagia..aku pun pernah melaluinya.sampai kan satu masa aku hilang arah, hilang kekuatan dalam hidup. why he do me like that??macam x ada hati dia buat aku ni???kalau x suke, x yah lah bagi harapan. mayb dia bukan jodoh aku gaknya kan??1 hari 2 aku berdoa mudahan diberi petunjuk, kalau dia bukan jodoh aku, tunjukkan lah. sebenarnya aku slalu dapat mimpi yang dia selalu berpaling pada aku, meant dia mcm nk pergi dari idup aku. tapi sebab sayang aku nafikannya. hingga pada 1 petang rahsia suma terbongkar...tuhan nak tunjuk, lau buat jahat 2 bile2 masa je nampak. bertapa bodohnya aku masa 2. rasa hina, rendah diri, bodoh suam adalah. bukan sebab aku x dpt dia, tp coz aku rase bdh coz kena mainkan sampai mcm 2 sekali. 2 suma pengajaran buat aku agar lebih berhati2. after ptus, aku nekad x nak terima sape2 dah..aku thu sape aku..bukan cantik pun. tapi entah mcm mane, aku jumpe seorang lelaki yang sangat baik, sudi nak ubat luka kat hati ini. mule2 aku tanye hati aku, sure ke aku ni dgn dia???nanti mainkan hati orang kang??but i try my best to terima LELAKI BARU dalam hidup aku.memang take time gak nk bg dia peluang. tapi memang aku nmpak dri mata aku yg dia tol2 sungguh nak aku jd gf dia n selanjutnye sebagai isteri. lame2 atas kesabaran dia tunggu aku, FINALLY, aku rase aku sangt sayang kat dia. dia pandai amik at, x penh pun dia buat aku mcm2. yg aku terharu, seumur idup aku, x penah sekalipun ada lelaki yang sanggup nk sarungkan kasot kat kaki aku ni time shoping. dia lah lelaki terwal dan terakhir dalam hidup aku yang akan buat g 2. aku harap, kali ini adalah percintaan yang terakhir buat aku...x ada yang lain.buat MOHD SHIEFPOOL AHAMAD, saya SITI ZURAIDAH SAIM akan selalu sayang awk, cinta awk, n setia kat awk.saya harap awk pun macam 2. LOVE U forever. thanks sebab buat saya gembira selama ini. saya x pernah nangis pun walau sekali tapi sya yang banyak buat awk nangis kerana perbuatan saya,,MAAF.



3 comments:

  1. sadis giler...huhu
    pengakuan pertama secara terang2an ke..?? huu

    ReplyDelete
  2. huhuhu
    luahan hati...setelah sekian lama..wawawaw

    ReplyDelete