Saturday, November 6, 2010

::::Aku yg pemalih a.k.a pemalas:::

Hari ini ingat nak start balik study setelah beberapa hari melepak kat bilik cik loliy. tapi bile bukak buku je mata den jadi mau tido..hape punye mata daaa??bile nk study mulelah pk psl baju, ujan nk turun..lum lagi mulut nak ngunyah makanan. ada je koje yg aku nk wat bile nak study. gapo kamu zue????cube fokus...jgn nk wat keja lain time study. poyo da ko ni????mcm mana lah nak dapat dekan..tapi sem ini aku x arap sangat dapat dekan coz ada beberapa paper yang aku kantoi..x boleh nk jawab.semua orang kuar dewan exam dgn senyuman just aku je yang kuar dengan air mata. n aku dapat lihat ada segelintir kawan2 sekelas yang senyum sinis kat aku coz nangis x dpt jwb. dengan muka bangga dia senyum sinis. x pe ek...hari ini hari kejatuhan aku...lain kali dorang rase lak. tapi aku x salahkan dorang coz aku yang x dpt nak jwb dengan baik...tapi ada gak kawan2 aku yg phm kesedihan aku..thanks korang...x putus bagi semangat kat aku yang x berapa nak pandai ini. sebenarnya aku dah study..n buat latihan, tp mayb dah tertulis takdir aku, walaupun aku bace tapi still kena stuck minda aku untuk berfikir..2 suma ALLAH dah tentukan. aku hanya mampu berdoa agar lecturer 2 bagi lah markah kesian kat aku even 1 markah...aku harap sangat..ya allah kau lembutkan lah hati pensyarah ku untuk memberi markah yg lebih...dan timbulkan lah rasa kesian dia apbila melihat peper aku nanti..amin.emmmmm...aku ken berusaha..cayok2 zue!!!!!!!!!ingat mak ayah


No comments:

Post a Comment