Thursday, November 4, 2010

::::Dolan-dolan at kajang::::

Smlm dolan2 kat kajang..saje je nk tenangkan fikiran setelah TENSION dgn exam. Hahaha niat hati nk beli 1 PASANG seluar jeans coz dah lame kot x beli suar baru. Bwk rm 200, n limit 1 suar just rm 50 ONLY k (nk jimat, akhir sem lah ktakan). TETAPI, aku telah membelanjakan semua duit Aku iaitu RM200 membeli kasut yang harganya RM45, seluar jean 2 pasang berharga RM RM110 n baju saya n my hubby. Huhuhu (dgn nada kesal PLUS  puas hati). X sangka owg lau nk berjimat still lg blh kuarkan duit utk berbelanja (Sebenarnya aku dah lama x kuar shoping). 2 yg skali beli x menyempat (mcm esok hari tiada peluang lagi??).



huhuhu..gmbr di atas mengambarkan bertapa borosnya aku..heheheh.sbr yerk dek non. Berkenan PUNYE psl..suma angkot.

1 comment: