Thursday, November 4, 2010

:::::::::::::tomyam ala ukm::::::::::::::::

sem ni first time msk tomyam with cik loliy n si jari kuntut,hahaha. before ni ada gak masak, tp kejadian periuk nasi dirampas oleh kakak felo, aku jd truma. tkot kot, kang x psl2 kena saman free.dah siap bg warning lg, "kalau kamu berani bwk peruk nasi lagi, akak x teragak2 ramapas periuk n denda kamu". geram gak aku, tp apa nk buat, that rule i need to follow>tp hari ini, aku buat setinggan kat blik cik loliy, so apa lg, kuarlah idea jahat,"yok masak tomyam".huhuhu, aku ok je,bab mkn kasi kat mak ye..auuuuuuuuuuuuuu.cik loliy ditugaskna masak nasi n menyiang segala sayuran n aym sementara aku n cik jari kuntut disuruh cari air batu, masak telur dadar, n tomyam. mule2 2 tkot x jd, tp atas kepakaran cik jari kuntut, dptlah kami mkn dgn enaknya...sdp wei, hasil tgk cik jari kontot..wawawaw(puji x ikhlas, just nk jaga hati).

No comments:

Post a Comment